DEATHCRUSH

YO!

Laptop och kaffe = Mmm....

37 fucking dagar utan dnr & mikey mike.
måste säga att jag sakna er på riktigt :( fan vad dött knivsta är utan er boyz. dock börjar man typ vänja sig med att ni inte finns så ni är snart bortglömda :D närå. men det är jobbigt, så jävla lite FOLK som finns att ringa om man ska dra ut/hitta på något eller bara hänga.
det värsta som finns - FV @ söndagar. ingen mosta och ingen danner. helt värdelöst.

Jag och Linnea växer till att bli goda vänner :D hon diggar fan alla skräckfilmer och alla coola zombiespel vi spelar och blir helt insatt :D:D:D och vi är så sjukt duktiga på att hålla lägenheten i tip-top-shape jämt! aldrig disk, aldrig slafs! KUNGERS. danner ribban är hög när du kommer hem SKARU VETA! btw tänkte bjuda på lite HÅRDROCKSkorv med HEADBÄNG när du komm er hem :d och ffs - lägg upp en jävla bild på din tatuering?!?? ALLA VILL SE!

jävlar btw så äre ISMEN som pumpas atm - förbannat mycket :D tillsammans med MAYHEM - DE MYSTERIIS DOM SATHANAS, TRIVIUM - SHOGUN ojj ojj oj, mycket bra skivor. även TIGER ARMY matas (tack anna <3).

lite news till micke: JÄVLAR rockparty har julkalender och announcar typ en ny artist til HULTSFRED varje DAG! om du inte har koll på det redan så kolla in! So far är winnerbäck, anna ternheim, maiabögen, timbuktu och sonic syndicate släppa. REDAN lite som är värt alltså! (y) gissar iofs på att du sitter på rockpartyforumen och hänger även i thailand... din forumjunkiejävel :D.

Det har tamejfan blivit ÄNNU JÄVLIGARE MÖRKARE ÄN VAD FAN SOM ÄR MÖJLIGT? DET ÄR SERIÖST KOLSVART UTE 24/7! ALLTSÅ RGB:(0,0,0)!!!#!ÄCKLIGT MÖRKT.
dANNEr dom har en ny najs REGEL @ FV på söndagar: INGEN MUSIK. LOL sa jag och spelade skivor hela dan :D

Nu är mitt kaffe slut.



Kommentarer
Postat av: mr D

Har sa mkt jag vill saga men pallar inte! skont att du antligen skriver lite ! askul o lasa :) Cool att syrran gillar samma stuff som du, bra skit! Skulle varit varre om ni typ borjade hata varandra! iaf.. fan va KUKSUG, FUCK YOU FV att man inte fa ha musik pa ens Sondagar.. jag skulle vilja ga fram till janne/elisabeth o ge dom fingret och spotta dom bada i ansiktet! Musiken ar det ENDA som far en att palla sondagarna! forutom du o forut, mosta! BRA SOM FAN att du sket i den regeln o pumpa anda! finns bild pa min tatuering nu. FAN, vill ha hardrocks korv o headbang NU!! :O nu ska jag dricka OL! tja :D

2008-12-11 @ 13:32:27
Postat av: micke

jaavlar! jag fick typ nyhetsmail fran rockparty for ett tag sen o de salde nice-price-biljetter. sa jag kopte en da, haha. 990 kr. sweet.

2008-12-13 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0