krossar dig totalt med en flaska tuborg!

snylfar.

jag äter turkisk peppar och lyssnar på musik. Snart ska jag hämta kaffe och börja plugga.
idag har jag och linnea klätt granen :D WEE blev ingen metal/LAN-gran i år, mer en gammal goding-gran :D fast nitarmbandet fick sitta kvar :D

50 dagar utan DNR och Mikey Mike. Snart kommer ni hem, då får ni njuta av mörkret som oss :D:D:D:D ha så kul sista månaden motherfuckerZ! ät massa julmat i form av friterade kycklingbitar, vårrullar blandat med stekta nudlar och ris :D
den stora nyheten är nog att jalle&ralle har flyttat in tillsammans i en fyra på centralvägen. jag och johanna på FV ska bränna en "best of FV 2008"-skiva till nästa gång :D det är trevligt.

GRATTIS till mosta på 23årsdagen idag :D kommer hem från kanada och grejjer.
om två dagar är det jul. som vanligt känner man inte julstämningen som man gjorde som liten :( dock har jag pumpat julmusik från www.di.fm idag hela dagen, värsta trevligt :D

dags för kaFFE :D hade spelat Final Fantasy XII nu om inte tomas hade kommit och SNOTT min PS2 som egentligen är hans, så då får man tyvärr ta och plugga istället!!!

Kommentarer
Postat av: Ejna

superfailen att babblebabblebitchbitchrebelrebelsexsexsexanddon'tforgettheviolence spränger hela ramen :(



föresten så heter det TYRKISK PEBER :D

2008-12-23 @ 18:12:13
URL: http://goodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0