KAFFE

16 dagar utan DNR... nu börjar det faktiskt märkas. linnea har flyttat in sen en vecka och det funkar skitbra! so far funkar vi asbra ihop och har det trevligt tillsammans :) inga tjafs eller bråk, och lägenheten har aldrig varit renare! jag och linnea = superduperteam :D sry DNR....... men ändå, måste säga att fan, jag saknar fan er thaibögarna. det känns konstigt att aldrig träffa daNNER :( och micke träffar man iofs aldrig ändå så det märks typ ingen skillnad :( SRY... fast det b etyder inte att jag inte vill träffa dig MER!!! vilket kommer bli fucked up när du bor i uppsala din jaevel. men hoppas verkligen dNR kickstartar ditt hjärta i thailand och får dig att vilja fortsätta med NS :D för vi ska fan verkligen pumpa liv i den gamla skönheten när ni kommer hem... hoppas jaG!!!!!! jag har iaf börjat skriva nya riff @ guran :D

nu jävlar, idag kom bagge hit tidigt på morgonen (10 typ?) och vi drack te och käkade frukost, jävligt najs :D och nu har jag laddat upp med en stor kanna kaffe och ska plugga hela dagen. fett mysigt :D jag och bagge såg btw MAD MAX 1, 2 och 3 igår kväll, sjukt bra filmer, tvåan och trean iaf. ettan sög.

OK... now for the NEWS TO THE THAIS!!!!!!!!
- jävlar våran lägenhet är så jävla najs atm, allt är typ ÄNTLIGEN klart, väggar och möbler och allt jävla shit.. vi har en hatthylla i hallen till och med :D
- det har om möjligt blivit ÄNNU MÖRKARE, ÄNNU KALLARE, ÄNNU REGNIGARE, ÄNNU BLÅSIGARE, ÄNNU SLASKIGARE, ÄNNU FUCKINGARE :(
- jag har klarat fallout 3 (YAY)
- det har börjat en ny skön snubbe på FV som kallar sig själv FEDDE. uh, hatar att skriva om FV :( mår dåligt
- det ska komma en uppföljare till anchorman!
- OOH... på tal om anchorman, om ni får chansen att se Step Brothers på bio i thai... SE DEN!!!! sjukt jävla rolig, lätt will ferells bästa efter anchorman :D:D:D:D::D
- vi i knivsta (mest bara jag) uppskattar att danner har börjat läsa böcker!! bra jobbat danner, pumpa wisdom och knowledge :D
- annars typ inget nytt.

Kommentarer
Postat av: Ejna

Det är säkert Fadde undercover...

2008-11-20 @ 00:00:44
URL: http://goodnight.blogg.se/
Postat av: mke

vi ar typ fett pepp pa ns, snackar om det ratt ofta. hardsatsning i vinter/var.

2008-11-20 @ 11:44:48
Postat av: dNR

jaevlar har fedde borjat jobba pa sondagar nu?? det ar ju han som a lillebrorsa till "anders friden" faken pa jobbet. ciao bao kao! NS ftw !! coolt med will ferell! hellyeah!

2008-11-20 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0