MT1 distans ht08

God afternoon mister.

Jag är hemma hos anna. Vi pluggar... eller försöker plugga. Hon läser i bok och jag försöker göra sketna körstämmor, slicka. Fallout 3 äger apnylle. Vi såg SAW V igår, den var schysst. Slickeman, jag diggade scenen med pennan i halsen, det var coOOLT :D

Så... DAG 3 UTAN DOKTOR DANNER... Hur det känns? Märkte faktist av det i tisdags kväll när jag kom hem från bagge. Det kändes mycket ensamt utan att ha en dnr i sitt rum som sitter och nynnar med i foo fighters/turbonegro/nirvana/metallica/volbeat/FotC-soundtracket. :( Mycket ensamt. Annars är det rätt lugnt, överlever faktiskt helt OK utan DNR so far. Jag ska bränna FV MIX VII tills på söndag btw, det ser jag massa fram emot :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:;D;:D:D

Så... NEWS från knivsta till thailändarna:
- Det är fett mörkt och FETT KALLT
- Det är FROST PÅ GRÄSET på mornarna
- OBAMA vann valet - underbart! GO Obama!
- Jag och bagge såg Knivstagubben som går från FV-centrum varje dag runt 12 igen. Han som danner trodde var en bra människa som alltid gymmade för att han hade samma träningsoverall varje dag och en gymväska.. men det visar sig att han är en lodis som samlar upp burkar ur soptunnor och lägger dem i sin väska på vägen ner till ica för att troligen panta dem. daily hobo routine.
- Jag och bagge spelar massa fallout 3 och vi älskar det!
- Lägenheten är på G att bli uppstyrd av Calle och gänget! Dannörs och hallens rum är klara och de börjar på mitt rum i nästa vecka :D
- BBB är typ upppstyrt hemma nu, så no more leechin grannarna :D

slick n out!

Kommentarer
Postat av: David

Shit. För det första är jag väldigt avundsjuk på danner och micke. Och för det andra: FO3 Äger alla kukar i världen. Tankade hem en mod som byter soundtracket till musiken från Fallout 1 & 2. Hur bra som helst. :D

2008-11-08 @ 21:51:07
Postat av: danner

YO!

fan, va najs Johan!! kul att FALLOUT III inte blev en besvikelse!! Skont att du fortf overlever utan mig hehe!



BIG gratz till BBB, antligen slippa grannens skitinternet fan!!



vi hors snart igen yo!

2008-11-09 @ 10:15:25
Postat av: micke

meera inlagg ffs! danner leder me 2-0 men jag hade jordens chans till redusering till 2-1 igarkvall. skjot dock stolpe ut :(

2008-11-14 @ 11:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0