slicke

18 dagar utan danner.

jadu.. jag och anna såg TWILIGHT. det var najs. filmen v ar typ ganska sugig men underhållde mig iaf.. typ en 1.9/5.
japp ryktena stämmer, mosta är bortblåst från FV och min tid är säkert snart ute också. utan mosta och dNR kommer söndagarna vara all suckballs.

well thailänders:

- det har äntligen kommit MASSOR AV VIT snö :D sådär vintermysigt!
- ...dock har det blivit plusgrader igen så all härlig snö har förvandlats till slaskpiss.
- unholy alliance knäckte! även om vi missade mastodon och amon amarth så fick jag se TRIVIum som knäckte röven så hårt så man blev lycklig :D och slayer var som vanligt - kul i två låtar sen börjar man gäspa :D så vi drog hem till mosta där vi deppade och drack whiskey i stället :d

Kommentarer
Postat av: Ejna

puss!!!!!!!!!!!

2008-11-29 @ 09:00:05
URL: http://goodnight.blogg.se/
Postat av: micke

av vilken anledning har musta fatt kicken?

2008-11-29 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0