ZELDA PUNKT

Fy fan vad grannarna måste ledsna på mitt jävla korrlyssnande. Om och OM och OM igen repeteras låten på maximal volym för att höra allt så tydligt som möjligt. Måste.. vara.. perfekt. Sen två månader senare lyssnar jag på den färdiga låten och inser(inhör?) MASSOR av fel. Blä. Men men, snart klart - Zelda II Castle :D.

Annapussn fick inte 500.000 pussar av mig, men det var massa fint ändå. :D världens bästa nattplusmorgon ::D:DD::D <- så visar man lyckan :D det var fan helt jävla supervärt hos anna. älskar.

SKA livet styras upp snart eller? :( Raz the man spelade upp mina låtar för sin chef och de gillade vad de hörde. AMAZINGZX. N A J S. Nu vill jag göra massa mera! men måste spela WARHAMMER ONLINE... och plugga. sux.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0