Enter, Pinku!

Hej kära dagbok.
Just nu värmer jag och frugan spaghetti med köttfärssås i mikrovågsugnen. Vi lagade den i förrgår. Spagghäftigt, som frugan sa. Igår åt vi på Tzatziki i Uppsala med Lars, Helene och Mikey the Bikey. Najs.

Jag har haft väldigt ont i huvudet de senaste två dagarna. Onajs.

Igår införskaffade jag mig en ny dator, en ACER ASPIRE ONE. Det är en liten cool netbook, med betoning på liten - 10'' is the shit!

Imorgon nalkas HÖGSKOLEPROVET. Det är lite obehagligt då det är första gången jag gör det. Men linjal, penna och sudd är kirrat, så nu äre lugnt. 2.0.

Min söta dator




Kommentarer
Postat av: Musta

Schnappi. Nice kulör. Är den gameable?

2010-04-14 @ 09:02:10
URL: http://skanking.blogg.se/
Postat av: Musta

Nu börjar det snart dra ihop sig för ditt halvårliga bloggupdate tror jag! Gnuggar händerna och kan knappt berga sig

2010-09-14 @ 19:09:38
URL: http://skanking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0