Oj.

Det var säkert över ett år sedan jag skrev här. Behovet av att skriva kommer och går.

NU JÄVLAR har jag köpt både Dead Space 2 och Dragon Age 2. Trist (men helt fucking unbelievably underbart) att damen i huset nallar TV:n hela kvällarna och sjunker ner djupare och djupare i rollspelsäventyret DA2. Det kliar ända ner i tårna för att få sätta tänderna i både rysaren Dead Space 2 eller också drömma sig bort i en hel jävla fantasyvärld i Dragon Age 2. Men för att inte skrämma bort henne mer från att spela så håller jag käften och njuter. Jag kan ju alltid måla warhammer liksom. Eller alternativt spoila hela storyn i spelet och sitta med och titta på när hon spelar. Det är faktiskt också jävligt kul. Typ som att titta på film! Och så kan man så klart hjälpa till när hon är söt och inte riktigt vet vilken hjälm som är bäst osv. <3

Anyway. Jag kanske ska börja skriva mer i bloggen, kanske inte. Man får liksom se vad man känner för. Jag lägger in bokmärket i bokmärkesfältet så att det i alla fall känns mer lättilgängligt om man skulle få sug för't.
HEJ!

Hon förvandlade sig till en drake, det tyckte jag var coolt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Woohooo! Æntligen! Jag læser med andakt. :):) Nahw. Go Ana.

2011-03-23 @ 12:57:36
URL: http://skanking.blogg.se/
Postat av: Annzor

Hallå! Den bästa hittills är Last Descent Helmet, sjukt bra. Har 46 i armor, +2% i critical chance och +5% i critical damage.

2011-03-24 @ 02:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0